Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel på tide å finne frem ull-undertøy til gullene våre.

Hvilke erfaringer har dere? Hva liker dere best? Hvem har best pris? osv

Jeg kjøpte body til jr gjennom sparkjop i fjor. Den var ok, men litt liten i størrelsen så han fikk ikke brukt den så mye.

Hørt mye bra om Janus, skal sjekke litt opp det nå tenkte jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fan av Janus. Gutten vår har stilongs, body, sokker, jakke, bukse og hel dress i Janus Prinseull. Er kjempe fornøyd.

Kjøpte også ett par ullbodyer på Cubus, de er også greie, og litt billigere enn Janus.

Skrevet

bånsull (www.baansull.no) og nøstebarn har ubehandlet ull. anbefaler dette til de minste barna. Ubehandlet ull renser seg selv og trenger derfor ikke vaskes spes ofte, bare luftes.

Ubehandlet ull må vaskes like ofte som vanlige klær og har ikke samme gode effekten som ubehandlet ull.

Skrevet

jeg har prøvd div ulikt ullundertøy til barna, janus, nøstebarn, tom og trine. men ungene liker helt klart best devold sin solan og ludvig. bomull innerst og ull utenpå. og det er kjempe varmt. etter å ha begynt med dette nekter barna å ta på seg vanlig ullundertøy. dette klør ikke

Skrevet

Janus har bra ullundertøy synes jeg. I år kommer de med litt flere farger, og striper på tøyet også. Har kjøpt grønt til gutten vår, kjempefint.

Synes også Reflex sitt ullundertøy er bra. Min gutt vil ikke bruke body lenger da, men husker i fjor at det var best med de bodyene som hadde knapper på siden av halsen. De uten var veldig vide og åpen i halsen.

Skrevet

De som har bomull innerst mister vel mye av effekten ulla har? Spesielt når det gjelder varmeregulering og det at det varmer selv om det blir fuktig. Eller tar jeg feil?

Skrevet

Det med bomull sinnside på ullundertøy har jeg også lurt på...

Siden det blir vått og kaldt av væte , må da ullundertøyet miste noen av sine fine egenskaper.... ? Eller???

Skrevet

Jeg vil tro det. Tror nok jeg skal ha ull hele veien. Skjønner at de med bomull innerst fungerer bra for de som er allergisk mot ull. For de får jo varmen fra ulla, men ikke utnyttet andre ullegenskaper.

Skrevet

Vi digger også Devold. Det er ikke bomull innerst men polyesterfiber som transporterer fuktigheten bort fra kroppen.

Skrevet

Har brukt litt cubus-ull med bomull inni, siden lillesøster er plaga med eksem. Opplevde ikkje at hu blei kald selv om hu var våt, men opplevde fleire ganger at hu blei veldig varm. Virker som det isolerer litt for godt rett og slett. Dessuten er det tjukkare enn f.eks. tom og trine. Føltes litt klumpete med klær utenpå.

I vår gjekk det bra med tom & trine ull på henne, så eg satser på ull uten bomull i vinter. Er bedre det.

Skrevet

Her går vi den 4 vinteren i møte med Janusplagg. Superfornøyd! Både med babyull, prinsesseull og regnbueull ;0) Mye å velge i!

Skrevet

Hvor kjøper dere ull undertøyet?? På nett??

Skrevet

Obs selger hvertfall Janus. Så der har jeg handla mye hvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...