Gjest Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Syns det er så morsomt å lage, og de gjør seg så godt på barnerommet ) Ligger 4 stk bilder, hvis dere går inn på albumet mitt her: http://www.dinbaby.com/content/view/imageingallery/498282 Hadde vært gøy å høre hva dere syns..litt "barnekunst" ;o)
Katja Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Kjempefine var de! De der kan du begynne å selge på Finn, messer o.l. Passer jo ypperlig på barnerom ja, fargerike og morsomme. Men...jeg ble like fasinert av tuppa på de andre bildene, såå skjønn!*smelt*
Tommage♀♂ Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Kjempefine? Men eh.. Hva er Hundertwasser, og hvordan gjør du det? (Detaljer takk!) Og Fanny er dritsøt, skikkelig sjarmerende!
Tommage♀♂ Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Haha, mente selvfølgelig Kjempefine med ! bak!
Vrimle Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Stilige på barnerommet disse ja:) Så utrolig fin ei jente du har, la skikkelig merke til bildene av henne;)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Haha! Antok nesten det, thihi.. Hundertwasser er en kunstner som jeg kikker på bildene til og inspireres av når jeg lager akvarellene. Noen er tilnærmet helt like hans originaler, men de fleste er kun inspirert av det han lager. Akvarellmaling er akvarellmaling. Hehe...det var detaljert gitt...;o)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 *opp en liten tur* Vil gjerne ha flere meninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå