Gå til innhold

Noen med peiling på Thailand her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger en tur til Thailand i vinterferien hvis det ikke blir for dyrt..

Noen som vet hvor jeg bør bestille(ikke charter- altfor dyrt!)

Kjenner dere til noen hoteller som er bra? Og hvor bør jeg dra?

Blir supertakknemlig for litt hjelp! Har aldri vært der før,- så det er litt vanskelig å orientere seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg vil vel ikke si at jeg har peiling, men har vært i Thailand en gang. Det er et utrolig nydelig land! Vi reiste ikke med charter, og vi bestilte gjennom Via Tours (eller hva det heter...).

Vi var i Krabi. Forelska oss helt i det stedet! Derfra har man enkel tilgang til mange av de kjente små øyene, som f.eks. Phi Phi.

Men det er utrolig mange fine steder i Thailand. Vi skal helt klart tilbake, antakelig neste år, og da vurderer vi Koh Samui.

Vet det er mange som bestiller hotellrom når de kommer ned, at de bare kjøper flybillett her. Skal visst ikke være noe problem, og er visst nok billigere. Jeg kommer ikke til å gjøre det hvis vi skal ha med vesla. Da syns jeg det er greit å ha alt klart. Blir det bare jeg og sambo som drar der i mot, så er det nok mulig vi finner hotell når vi kommer fram. Penger å spare på det!

God tur i hvertfall, hvor dere nå enn ender opp! :)

Skrevet

Takk for svar!

Må man uansett ta fly til Bangkok? Og så fly videre til Krabi eller Koh Samui?

Tør heller ikke vente med hotell da vi reiser med 3 barn ,- og risikerer at de ikke har store nok rom for oss..

Skulle bare så gjerne hatt navnet på et fint hotell- eller Bungalow/leilighet helst!

Noen flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...