Gå til innhold

kjære vene så stille det er her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sist jeg var her i november var det full rulle hele døgnet..hva skjer a?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikkje eg eg er no innim her et par ganger i døgnet og prøver være aktiv...

KAnskje folk bortprioriterer nettet?

Skrevet

Det kommer litt an på! :) Før så tror jeg at det var forferdelig mange BIM-avhengige som gikk sykemeldt! ;)

Har blitt mange flere "drittkjerringer og drittunger" her inne og egentlig! Tenker ikke nødvendivis alder når jeg sier det, men holdninger! Forferdelig trist at det har blitt sånn!! :(

Skrevet

hmm, enig med deg. ble litt lei av alle krangle-maset så jeg var en stund på babyverden. kanskje fler er der? virker som det er mer aktivitet der.

Skrevet

huffa det hørtes ikke no særlig ut..jeg som ble så glad for at jeg kunne komme inn hit igjen:p

Skrevet

var tilstander her en periode, var en del merkelig innlegg, syke innlegg, og en del innlegg som rett og slett ikke passet inn her. og her passer det meste inn :) falske profiler og anonyme som slang med leppa. er liksom ikke det en ønsker her på en slik side.

Skrevet

slik har det vært på dib i det siste også egentlig..men det begynner å roe seg..enkelte må bare bli flinkere til å overse dummheter istedet for å dytte på teite tråder og rope på slemme mennesker hehe

Skrevet

Det er veldig stille her idag da. Logg deg på igjen i morgen så skal du se at det er flere aktive her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...