Gå til innhold

Ingenting er bra nok for visse personer her inne.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Assa.... enten så svarer en ikke nok på innlegg, ellers så får andre så hatten passer for å svare det en vet på innlegg. Sitter en med informasjon om ting, så blir en hengt ut så det holdet etter. Og om en person ikke får svar på sine tråder så løper peronen hit for å sutre og klage. "uff" stakkars meg.. ingen liker meg... ingen vil svare meg!....

Get a life... Det er mange nye her, mange nye prøvere/gravide, og mange av de "gamle" som har født og vandret videre. Og jeg personlig svarer etter hva jeg selv VET.. Og jeg driter lang masj i hvem som har skrevet innlegget. Og overskriften må også være innbydende...

Makan til sure og bitre kjerringer.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarer på det jeg kan...og vil :) Ser ikke an HVEM som legger inn innlegget, men HVA som blir skrevet. Ikke alle innleggene man orker å engasjere seg i. Spesielt hvis samme spørsmål kommer 5 ganger etter hverandre.

Men må vel innrømme at jeg sjelden svarer på innlegg som visse personer legger inn. De pleier vanligvis få nok svar likevel :)

Skrevet

Glemte å legge til... at det er faktisk ikke alle innlegg man KAN svare på! Og da bør man heller ikke komme med råd og tips dersom man ikke vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...