Gjest Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Når synes dere det er passe at en på 6 år er hjemme på søndagen etter en helg hos Pappa? Hun begynte på skolen i år.
Mulle :) Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Vår 6 åring legger seg mellom 19-19.30. Høres sikkert tidlig ut. men hun våkner jo kl 6 og da.. Når pleier hun/han legge seg da?
Katja Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Jenta mi på 6 år, legger seg 19:30. Hvis jeg kunne bestemme, ville jeg nok hatt henne hjemme til Barne-TV, slik at vi kunne sett det samme og så spist kveldsmat, slik at hun fikk fortalt litt fra helga, og blitt god og trøtt med full mage
Gjest Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg er enig med dere i leggetid jeg.. Er samboer som har en datter som er hos oss annenhver helg. Hun blir sjelden levert før halv ni-ni tiden... Synes også det er litt rart, for hun løper jo ikke rett i seng etter en helg borte heller.. Blir jo sikker halv 10 eller senere før hun er i seng.. Synes bare det er litt rart, men skal jo ikke legge meg opp i det..
ana baroma Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Når vi leverer stesønnen min på søndag, så prøver vi å gjøre det til kl 18. Da får han roa seg ned med mamman før han legger seg:) Han er 7, men det har vært praktisert fra han var 4, og de gikk fra hverandre. Han legger seg ca 20.00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå