proxi Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Hvor har du blitt av hen ? Og ikke du 1+1+1=4
Mamman til A&D Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 hei proxi vænnen ) har gått et pr dager nå. og djevelen inni meg, er forbannet, og tenker at ingen skal jage meg ut av dib!! snille lille 1+1+1=4 er borte, og hun kommer ikke tilbake. fra nå av er der Firefly som "lever" og hun lar ikke seg pille på nesa.. så bare HA!!! til alle dere fitte anonyme som prøver dere. come on.. gi meg deres beste.. og til dere anonyme idioter. nei, jeg la ikke inn innlegg på "alle" forumene for å komme øverst på ei liste, kunne ikke brydd meg mindre. det at du bryr deg om det, sier mere om deg. så bare F*** deg!! ) ding dong, the bitch is back ;o) og lover dere her inne flere saftige historier.. ;o) jeg har god fantasi ,o)
proxi Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Godt å ha deg tilbake schnuppa =) Så du har egentlig vært 1+1+1=4 hele tia da ? Skjønnte ikke helt det der.. *klø seg i hodet* hadde du 2 profiler da ? Det var jo faktisk 2 forskjellig profiler på firefly og 1+1+1=4. Leste jo på begge, og kunne ikke finne likheten.. Men men. Shitt happens. Gleder meg til flere av dine historier såfall
Mamman til A&D Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 hei hei.. neida, hadde ikke 2 profiler.. bare skifta nick.. hvis du søkte på navnet firefly, og ikke bare trykka på nicket, har du kanskje kommet til en annen.. i mitt nick, er det en str F i Firefly.. kanskje derfor du fikk 2 forskjellige profiler..? har begynt å planlegge neste historie.. men denne blir en gutt på 20, og ei dame på 35.. ;o) du må bare komme med forslag, hvis det er noe du vil jeg skal ha med i en historie.. eller om det er noe spess du vil jeg skal skrive om.. )
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 gleder meg å til å lese historiene dine, du skriver godt Firefly
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå