ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Ser du om det sitter denne mnd? Du spådde at jeg skulle bli gravid nokså snart med ei jente! :-) Er født 11.05.67
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 7. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. september 2007 Beklager at jeg maser på deg!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. september 2007 #3 Skrevet 7. september 2007 hei neida går bra det.Har ikke hatt nok tid til og være inne her så mye den siste tiden..har vært ganske syk men begynner og komme meg.Ser nok ut som den kan sitte nå snart ja.Lykke til
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 7. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2007 Tuusen takk for svar igjen Aurora! :-) Håper jenta sitter denne mnd! :-) For du ser vel fortsatt jente på meg?
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 7. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2007 Glemte å si god bedring til deg og håper du snart er HELT frisk igjen! :-) Klem!
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 Er så rastløs for tiden! Etter SA i juli håper jeg at jenta sitter slik du så nokså fort, så unnskyld at jeg maser på deg! Tror du jeg hadde EL denne mnd? Hadde helt likens EL symtomer som EL-slim og EL smerter, men EL testene var negative!? Har aldri vært borti det før! Snakket med en lege jeg bruker om det, og han sa at jeg skal stole mere på kroppen min enn EL testene! Så jeg håper det med testene var feil, og at jeg hadde EL likevel! Det kjentes iallefall likt ut som det pleier når jeg har EL! Så jeg håper jeg har ei prinsesse i mai neste år! Klem! :-)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 9. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2007 Ser du er her inne nå, så jeg dytter! :-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Får opp at du hadde det...men du hadde før etter du var ferdig med og tatt el testene.Ville ikke stole helt på de... Er enig i legen din..el tester kan være litt ustabile.Får opp starten på juni med ei jente....lykke til.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 10. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2007 ÅÅÅ TUSEN TAKK AURORA! :-) Kjente at jeg hadde EL jeg også,for det det var helt likens EL-smerter og EL-slim som jeg pleier å ha! Tusen takk for at du tar deg tid! :-) Klem! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå