~sjiraff~ Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Snuppa er snart 3 år, og både vi og alle rundt oss lurer på hva de skal kjøpe... Farmor vil ha ønskeliste.. hehe Selv sier hun at hun ønsker seg - tatoveringer - platelina - melk (???) Jeg ønsker meg til henne - fingermaling - sangbok med noter (de gamle gode barnesangene) Vet at hun får en babyborn dukke, så ingen vits å ønske seg med i den sjangeren. Hva skal vi ønsk eoss?
Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Noen populære gaver til 3 årsdagen Sang Kort, Rim og regler fra Childrens House (fava.no) Plastelina Fingermaling Store ark til å male på Tavle med ark og tavledel (fra IKEA) Store (og mange) pensler (mor ønsker seg en svææær voksduk..hihi)
La Perla Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Hehe...Melk var er rart ønske. Vi kjøpte sparksykkel (med 3 hjul) til gutten vår. Den kostet 349,- og han er kjempeglad i dne og vil leke med den masse. Hvis hun ikke har hjelm fra før, må dere også kjøpe en sykkelhjelm. Ellers fikk han: - Div. klær - Hagehanske - Modellerleire/plastillina - Div. uslespill - Racerbil (fra "Biler") - Kosedyr - Bok - en lekeslange i tre - Lekefly med en figur oppi -Tusjer - Verktøysett med batteridrevet drill/skrujern (i bursdagsbesøket var både guttene og jentene ville etter å få leke med dette).
mei Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Hei! JEg kjøpte en gave til min treåring (gutt) som var en suksess. En sparkesykkel med 3 hjul. Han elsker den! Nå er det jo forksjell på barn og dette var en "gutteutgave" med spidermann. Ellers er jo som du nevner selv plastelina en fin gave. Ønsk dere "Playdoh" den er fin for den er ikke sånn som klistrer seg til ting. Jeg bruker også fingermaling i stedet for vannmaling . Tykk maling med sterke fine farger.Hva med et dukkehus? Bøker? Tamburin? Liten tromme? Noe å spille på?
Vrimle Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Hva med ei sånn magnetictavle? Sånn som du skriver og tegner på og bare tar spaken under bortover så er alt viska ut. De Fisher price selger er av god kvalitet og nå har de kommet m tusjer også så det kan brukes farger på tegningene:) Jeg kjøpte dette til en liten en for litt siden. Kosta ca.300kr og var en stor suksess!
Vrimle Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Glemte forresten å si at de holder seg leeenge, så det er kjekt å ha når hun skal begynne å lære seg og skrive og lese også. Når en bruker denne blir det straks litt morsomere har jeg sett;)
Katja Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Jeg holder også en knapp på SingSang-kortene fra Fava, der er supre og er enormt mye brukt her i huset.
~sjiraff~ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2007 Takk for mange gode tips! Har det meste av det som blir foreslått her bortsett fra sparksykkel, kanksje det hadde vært tingen. )
~sjiraff~ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. september 2007 Og cd spiller ja, det har hun heller ikke. Har faktisk tenkt på det tidligere. Og da kan vi jo kanskje ønske oss lydbøker også
Mille** Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 Hva med litt praktiske gaver? Ullundertøy, fleeceklær, barnehageklær, finkåpe, støvletter....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå