Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Da var vi plutselig i 3. trimester! Er 28+2 i dag, med termin 25. november. Synes 2. tri gikk utrolig fort - har vært i strålende form hele tiden og det har sikkert bidratt til at tiden har gått fort, sammen med ferie selvfølgelig. Da er det bare å brette opp ermene og gå løs på de siste 12 ukene - spennende :-) Ha en flott søndag alle sammen!
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 velkommen hit!! Syns jeg nettopp kom inn hit selv, men har faktisk vært her i over 5 uker nå! Tiden går fort!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå