Hiv o'hoi Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 spurte deg om denne betalings spåen, fordi jeg ikke klarer å bestemme meg om jeg tror på det eller ei.. hehe.. la deg til på msn, men vi er aldri der samtidig ser det ut som..
Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 jeg er som regel på msn på kvelden etter barna har lagt seg...da holder jeg vakt på gangen... på denne dataen har jeg ikke msn...denne er nede på kjøkkenet... men i kveld er jeg på msn...klem fra 2000
Hiv o'hoi Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 okay, kanskje vi snakkes i kveld da =) ha en fin dag..
Gjest Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 haha klem fra 2000...skulle stå er på fra kl. 20.00 bare rop da.... det som er litt vanskelig er at jeg har over 100 på lista og logger jeg meg på roper det sikkert 6 stk etter spå... og ofte klikker jeg de bort hvis jeg prater med noen...men bare rop og si vi snakket med hverandre i formiddag...og nevn nicket ditt... så snakkes vi klem til deg
Hiv o'hoi Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 hehe, jeg skjønte hva du mente Ja, jeg vil ikke være en av de som maser på deg altså.. så om du ikke har tid, så er det fullt forståelig! Heter Cecilie forresten. du har meg der et eller annet sted.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå