Gjest Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Da sto jeg opp i morrest og laget muffins, rundstykker og boller...samt vaffler fordi ei jeg kjenner skal reise nordover og tar gubben hennes med på kaffe her... Syns det er flott at jeg endelig møter ei jeg har møtt via et nettforum og har snakket med i over 6 mnd... Sier mannen...jeg blir ikke hjemme...for jeg kjenner ikke de som kommer...OG husk at jeg IKKE rydder opp noe etter maten... Det får du jammen gjøre selv... Ikke rart at de sier menn kommer fra MARS... Noen som vil bytte??? Trenger en som er litt mere følsom...koser litt mere...susser og nusser på meg ofte og for all del IKKE en vaskefreak... Jeg betaler gjerne porto...
Korse76♥ Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Kjip start på dagen da..Får håpe besøket blir hyggelig uansett
Gjest Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 uff da.. men får håpe dere koser dere selv om mannen din er en dust! ha en koslig dag vennen )
mei Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Asosial type. Pass bare på at du ikke begynner å gå i hans fotspor, men at du fortsetter å være gjestfri å bli kjent med nye mennesker. Det gjør livet rikere, men det er det ikke alle som skjønner. Lykke til med besøket!
Gjest otilie79;) Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Menn er rare dyr! Det hørtes faktisk ut som noe gubbedariusen min også kunne sagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå