Sunniva78 har to små Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg kjenner veldig godt hvor lille gullet ligger hen i magen min. På morran ligger den høyt oppe, ved navlen. Men i løpet av dagen kan den flytte seg helt ned, og ut på sidene. Er helt rart å kjenne ungen så godt! Jeg vet jo at det er den jeg kjenner, for noen ganger kan jeg kjenne når den flytter på seg, åler seg rundt, og det kommer spark fra der den ligger. Flere som kjenner det slik? Kan det ha sammenheng med at jeg ikke har noe ekstra på magen fra før? Og morkaka MÅ jo ligge mot ryggen, kan ikke skjønne annet!! Er forresten 18+4 i dag.
Athina' Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Jeg kjenner hvor han ligger også, og det har jeg kjent lenge. Min liker å rote rundt helt nede i livmora og jeg tror han bruker urinblæra som sutteklut. Er nesten ikke noe vits i å prøve å finne hjertelyden hans annet enn rett over skambenet og litt ut til høyre side den raringen. Når han snur seg kjenner jeg godt hvor ryggen er og hvordan han ligger. Hodet opp på høyre side mot ribb bena, ryggen ned på hø side og sparker ned mot skjeden blææææh! :-) er 22+2 nå foressten.
Sunniva78 har to små Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 Det var godt å høre, er ikke lett å vite hva som er "normalt"...
Belladonna med to gutter Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Hehe, jeg har det på akkurat samme måte!! Jeg har dessuten i tillegg morkaka foran, så denne gutten er sterk for å si det sånn..! Har kjent spark hver dag siden uke 14..småsykt egentlig. (Første barnet mitt også!) Jordmor spøkte om en supermann som kanskje kommer ut! Hehe! Arti da! Min har lagt seg godt til rette på venstre side hver natt, magen er helt skeiv hver morgen!! Ellers så er han veldig glad i å ligge med beina mot urinblæra mi, der er det visst gøy å sparke...jaja..bra han koser seg!!!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Jada Jeg kjenner han også veldig godt! Jeg har ikke noe ekstra på magen fra før, og morkaken er inne ved ryggen. Hehe Det er jo litt deilig da
Sunniva78 har to små Skrevet 2. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2007 Joda, skal ikke klage:-) Deilig å kjenne babyen så godt!!
Rakri Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Kjenner også mine kjempegodt. Den ene ligger med beina godt planet nedover, og kjenner av og til hodet stange i ribbeina når jeg sitter. Den andre har lagt seg omvendt og sparker oppover. Sånn har det vært leeenge, og sist ul viste det samme. Spent på om de blir å ligge sånn resten også
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Vet dette varierer VELDIG. Men d er like vanlig og kjenne bebieb "så godt" som og ikke kjenne den så godt. Jeg har endel ekstra kg på magen og har morkaka foran på magen, alikevel har jeg kjent liv fra uke 12 En kjenner somregel liv fortere når en har vært gravid før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå