Gå til innhold

Tur uten barn. Venezia eller Praha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne ha innspill om hvor vi skal reise, for vi klarer ikke å bestemme oss. Vi har klart å få det ned til disse to kandidatene, men vil nå gjerne få meninger fra andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KOmmer an paa hva dere er ute etter da..Har ikke verdt i Venezia, men har hoert det er best aa reise dit sent paa hoesten eller helst tidlig paa vaaren da det kan lukte ganske vondt naar det er varmt..

Har vaert i Praha flere ganger derimot, og kan helt klart anbefale det.. Praha er billig, mye aa se, bra shopping god mat og mye kultur..Og det er en vakker by.. Mye for penga

Skrevet

Har akkuratt vært i Praha, en fantastisk by!! Anbefales på det varmeste!!

Skrevet

Slenger meg på å anbefaler Praha.

Masse å se, billig, god mat og drikke, lett å komme seg rundt, shopping hvis man ønsker det. Og akkurat passe romantisk;-)

Skrevet

Har vært begge steder, vi var i Venezia midt på sommeren i juli, det luktet ikke vondt der da vi var der. Jeg ble litt skuffet over Venezia, det er ganske så overfyllt av turister, og vannet er møkkete, men det er et veldig spesielt sted, med broer og kanaler over alt. Vi bodde på fastlandet, og tok bussen/båten til Venezia, det er dyrt der.

Praha er et kjempe sted!!!! Har vært der flere ganger, masse turister der også, men du merker ikke det på samme måten som i Venezia, det er masse å se på og oppleve der, også er det veldig billig der, så hadde jeg vært dere, hadde jeg helt klart dratt til Praha!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Har vært begge steder, på sommers tid begge ganger. Må si at Venezia slett ikke er så vakkert som alle vil ha det til. Skittent og virkelig ikke de het store opplevelsene. Hvis dere skal til Italia, velg Roma i stedet.

Praha er en nydlig by, full av opplevelser og artige små butikker/markeder. I denne byen kan du gå og gå og gå, du får aldri nok!

God tur!

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen.

Det blir nok sannsynligvis Praha da, så varmt som alle her snakker om den byen. Var i utgangspunktet dit vi hadde tenkt oss, men så starta vi plutselig å snakke om Venezia. Dersom den altså er litt oppskytt, får vi heller gå tilbake til Praha.

• 1 måned senere...
Skrevet

Italienere er hyggeligere en tsjekkere, turister er det mange av i begge byene.

Det går an å ha en rimelig og fantastisk romantisk og hyggelig helg i venezia.

Jeg fant en leilighet for under 1000 kroner natten på www.venezialeie.no. Kjempekos - anbefales!

Forza Italia :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...