Tøysetøyta Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Min kjære samboer ventet at jeg skulle få mensen min i går. (litt skremmende at han har mere oversikt enn meg) Og den kom ikke. Reiser til Danmark i dag og var ikke så klar for å ta med TR på tur. Siden den ikke kom i går, tenkte jeg skulle ta en test idag før jeg dro. Å der kom krysset med en gang.... Snakker om skjelving en stund ja... ikke så veldig klar for å reise bort nå nei....
har4barn Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Gratulerer! du får kose deg med hemmeligheten din på tur!!!
Tøysetøyta Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 Jo takk:) Kanskje greit at jeg reiser bort noen dager og får det litt på distanse. ikke så lurt å juble for tidlig, selv om jeg vil si det til alle!! Hehe.
snart-en-liten-spire? Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Kan jo ikke si noe annet enn : GRATULERER!!!!
Lillegull og spiren Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ........GRATULERER SÅÅÅ MASSE;) Så utrooolig heldig du er:) kos deg med den lille spiren og den voksende magen:) klem
Tøysetøyta Skrevet 7. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. september 2007 Takk for alle hilsninger:) Kommer nok snart til dere også! Lykke til allesammen!!
Rafi Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 Gratulerer så mye og lykke til kjekt med en sambo som har så god oversikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå