Gå til innhold

idag har jeg termin...men neida...


Anbefalte innlegg

Skrevet

men her sitter jeg enda...ble sendt på sykehuset på fredag med svangerskapsforgiftning,men sykehuset mente at det ikke vart alvorlig nok til innleggelse,og babyen hadde det bra,så da ble jeg sendt hjem.men ble sjekka for åpning,og jeg hadde bare en ussel cm åpning,og var moden...men virker uansett som lillegutt trives imagen,for her er det ingen tegn på at han vil ut ialefall...skal tilbake på sjekk på tirsdag,så får se hvordan prøvene er da,og om det blir noe fart i sakene...så man får vel bare smøre seg med tolmodighet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...