Gå til innhold

luft i magen og knip

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det fler som sliter med mye luft i magen og får mye mageknip??jeg blir snart gal!det er jo så vondt. luften vil jo ikke ut en gang!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er flere av oss ;)

men jeg har alltid vært plaget av dette, men har blitt litt forverret etter jeg ble gravid. Jeg kan sitte på do for å få luften ut men det kommer enkelte dager ingenting, og det blir sånn mageknip av det :( skikkelig kjipt. Jeg var innom apoteke å spurte om råd, men fikk høre at gravide kunne ikke bruke medisin for det. Men idoform bruker jeg som forebyggende, og det hjelper litt. jeg tar 1 tabl om dagen både mot luft(luftsmerter og veldig treg avføring.) det bare hender seg jeg glemmer det og da blir det samma gamle igjen, men holder jeg meg til tablettene så blir det litt bedre.. Prøv det.

Skrevet

Huff ja...

Har hatt det hele veien jeg, og det er så vondt når jeg får disse luftsmertene!

Henger over bordet, står på alle fire, jeg prøver alt for å skvise ut litt luft...

Har lurt på om det er enkelte matvarer jeg ikke tåler så godt lengre, og innbiller meg at melk ikke er så bra... Virker som om det blir verre hvis jeg drikker melk eller spiser mye yoghurt.

Men det rare er at jeg har ikke treg mage som så mange andre har, heller litt ustabil andre veien...

Vel, det er vel bare noe jeg må venne meg til å ha ut svangerskapet.

Skrevet

jeg har også masse luft som ikek vil ut, men har funnet en metode...

ligg i "doggystyle" på gulvet med albuene ned i bakken slik at rompa står høyt til værs:) dette hjelper, bare pass på å kanskje være alene i rommet ;) og kanskje åpne et vindu eller to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...