silhah og emilie Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 vi skal hjem til pappa for å fortelle den store nyheten:) så skal vi ringe svigers (de bor et stykke unna og vi får ikke dratt på besøk på leeenge) for å fortelle de det
imsdal med julesmak Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Skal lage komle til middag til oss og svigers og så er det fotballkamp i kveld HEIA VIKING
Giftmamma med2jenter Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 vi skal på momarken og så på lisa børud konsert.. Så håper jeg det blir middag hos svigers senere, for idag vet jeg neimen ikke hav vi skal ha til middag..hehe:)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Skal til min far å spise middag, saltkjøtt og kålrabistappe.. nam nam.. Åsså skal vi lage sveler senere =) Pappan din blir nok glad for nyheten skal du se =)
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Å, så morsomt, lykke til;) Jeg sa meg villig til å være med på varetelling nå....er jo god betaling på en søndag;)
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 her er det litt jobbing på huset.. jeg har beisa litt og gubben skal skru litt tak og flytte en stillasje.. ellers har jeg planer om å besøke min bestefar en liten tur.. mulig vi også tar en tur på laagdalsmuseet her (museum med masse gamle hus, og mye bondegårsdyr er der hele sommeren, og kjempefin leikeplass!) og i ettermiddag blir det hjemmelaget pizza til middag.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 bare være meg og pappa'n sammen uten å gjøre noenting til kl halv fem... <3 så skal vi hente mini og spise middag der han er.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 Være fyllesyk, ser det ut til... Blæææhhh :/ Ja- I Know: "skyld meg sjæl..." hehe.... Men; skal på middag hos svigerfar senere i dag, da, og han lager alltid goood mat. Håper formen er bra da
Alba44 Skrevet 2. september 2007 #14 Skrevet 2. september 2007 Får barselsbesøk nå snart, og så skal jeg til ei venninne i kveld )
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. september 2007 #15 Skrevet 2. september 2007 Gubben og jeg har satt opp leveggene på verandaen.. Junior sover enda, sovet i 2 timer nå.. Skal kjøre gubben på trening, så drar jeg og junior for å besøke hans oldemor..
fleXibel Skrevet 2. september 2007 #16 Skrevet 2. september 2007 Har allerede vært på jobb.. snuppa og gubben tar seg en dupp.. jeg hviiiiiiiiiiiiiiler foran dataen før det evt er husarbe som venter,,
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 2. september 2007 #17 Skrevet 2. september 2007 Far i huset har vært på guttetur i helgen i Femundsmarka, så vi gleder oss til han kommer hjem i ettermiddag. Rydde og gjøre det litt koselig, lage god middag og kanskje til og med dessert ;-)
Mille** Skrevet 2. september 2007 #18 Skrevet 2. september 2007 Vi har vært på en bitteliten mini feiring av 2 årsdagen hos mamman min, spist vaffel og trollkrem og åpnet litt pakker. Om en time er jeg på jobb. Resten av 2 årsdagen tar vi på tirsdag. )
mai-mamsen06+september08:) Skrevet 2. september 2007 #19 Skrevet 2. september 2007 Skulle egentlig hatt middagsbesøk av et vennepar, men gubben ligger rett ut med 40 i feber...Så nå lurer jeg på om det blir mcDonalds på mor og barn;)
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 2. september 2007 #20 Skrevet 2. september 2007 Vi skulle egentlig på nfotballturnering med eldste mann,men den var seff avlyst,så da har jeg vasket leiligheta og baket boller,ungane har vært ute å leiket og lille prinsessa har sovet som en stein:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå