Gå til innhold

hva skal dere i dag da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal hjem til pappa for å fortelle den store nyheten:)

så skal vi ringe svigers (de bor et stykke unna og vi får ikke dratt på besøk på leeenge) for å fortelle de det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal på harrytur :D

Skrevet

Skal lage komle til middag til oss og svigers og så er det fotballkamp i kveld :D HEIA VIKING :D

Skrevet

vi skal på momarken og så på lisa børud konsert.. Så håper jeg det blir middag hos svigers senere, for idag vet jeg neimen ikke hav vi skal ha til middag..hehe:)

Skrevet

Skal til min far å spise middag, saltkjøtt og kålrabistappe.. nam nam.. Åsså skal vi lage sveler senere =)

Pappan din blir nok glad for nyheten skal du se =)

Skrevet

Å, så morsomt, lykke til;)

Jeg sa meg villig til å være med på varetelling nå....er jo god betaling på en søndag;)

Skrevet

her er det litt jobbing på huset.. jeg har beisa litt og gubben skal skru litt tak og flytte en stillasje..

ellers har jeg planer om å besøke min bestefar en liten tur..

mulig vi også tar en tur på laagdalsmuseet her (museum med masse gamle hus, og mye bondegårsdyr er der hele sommeren, og kjempefin leikeplass!)

og i ettermiddag blir det hjemmelaget pizza til middag.

Skrevet

bare være meg og pappa'n sammen uten å gjøre noenting til kl halv fem... <3 så skal vi hente mini og spise middag der han er.

Skrevet

Være fyllesyk, ser det ut til... Blæææhhh :/ Ja- I Know: "skyld meg sjæl..." hehe....

Men; skal på middag hos svigerfar senere i dag, da, og han lager alltid goood mat. Håper formen er bra da :)

Skrevet

Får barselsbesøk nå snart, og så skal jeg til ei venninne i kveld :o)

Skrevet

Gubben og jeg har satt opp leveggene på verandaen..

Junior sover enda, sovet i 2 timer nå..

Skal kjøre gubben på trening, så drar jeg og junior for å besøke hans oldemor..

Skrevet

Har allerede vært på jobb.. snuppa og gubben tar seg en dupp.. jeg hviiiiiiiiiiiiiiler foran dataen før det evt er husarbe som venter,,

Skrevet

Far i huset har vært på guttetur i helgen i Femundsmarka, så vi gleder oss til han kommer hjem i ettermiddag. Rydde og gjøre det litt koselig, lage god middag og kanskje til og med dessert ;-)

Skrevet

Vi har vært på en bitteliten mini feiring av 2 årsdagen hos mamman min, spist vaffel og trollkrem og åpnet litt pakker. Om en time er jeg på jobb. Resten av 2 årsdagen tar vi på tirsdag. :o)

Skrevet

Skulle egentlig hatt middagsbesøk av et vennepar, men gubben ligger rett ut med 40 i feber...Så nå lurer jeg på om det blir mcDonalds på mor og barn;)

Skrevet

Vi skulle egentlig på nfotballturnering med eldste mann,men den var seff avlyst,så da har jeg vasket leiligheta og baket boller,ungane har vært ute å leiket og lille prinsessa har sovet som en stein:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...