Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Da er det snart tid for å kjøpe parkdress og jeg er rådvill! Kan dere dele deres erfaringer på området med meg.. hvilken dress anbefaler DU? Jeg øsnker å invistere i en dress som barnet kan bruke høst, vinter og vår, om det er mulig... Dette har sikkert vært oppe mange ganger men jeg spør allikevel. Takk :o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaller "barnehagepakken" som kjøpes fra www.barnogleker.no

Koster bare 500kr og inkl. parkdress, regndress og fleecesett. Har kjøpt til alle 3 barn de siste årene og er storfornøyd. Jeg har altids på dem ullbukse og ullgenser under når det er kaldt ut og de har alltids holdt seg god og varme!

Skrevet

jeg har ikke brukt å ha "alt i ett" dress, men vet at mange synes det er bra. jeg har brukt å kjøpe hellyhansen parkdress på coop obs til 349,- til vår og høst, så har jeg brukt reimatec på vinteren. i år skal jeg prøve et annet merke som har uttagbart for- mikk-line, så da får jeg jo både park dress og vinterdress. sammen opplegg som troll. har hørt at mange er fornøyd med mikk-line og den er mye rimeligere enn troll. de skal selge dressen på hermeline.no nå i høst. tror ikke de ligger på siden deres enda, men man kan se dressene på mikk-line.dk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...