Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Den er utrolig enkel: Aldri drikke seg spesielt full. :-)
Sånn kan det gå Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Fylleangst? Har jeg aldri vært borti. Kanskje en ide å la være å bli _så_ full?
Gjest Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 grave seg ned i ett ullteppe, drikke masse cola og godis og se en morro film lykke til, har litt fylleangst jeg og hihi..
Gjest Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 takk:) må slutte å drikke i sosiale settinger, jeg blir så frekk!
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Avholds... dermed aldri fylleangst ;o)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Lås døra, slokk lyset, skru av mobilen, legg deg med hele deg under dyna på sofaen og bli der i tre dager...så blir det bra;P
Storebror & Lillesøster Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Ikke drikke! Fy det er pyton og ha fylleangst,er ikke ofte jeg har det nå,men var verre for,men nå rører jeg ikke brennevin,(eller kanskje av og til he,he..)men har blitt mye bedre etter jeg slutta med det,da har jeg litt kontroll selv iallefall...hørtes ut som den fyllebøtta nå,men er ikke det.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 takk:) jeg føler jo at jeg er ganske tolerant når andre har vært drita, så håper omgivelsene bærer over med meg;)
Gjest Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 hehe.. jeg var på danskebåten i helgen og møtte en kompis av lillebroren min.. og nå har jeg mega fylleangst når meldingene bare tikker inn her.. hehe.. har slengt en pizza i ovnen og satt på kill bill og skal kose meg under pleddet noen timer, før jeg skal vaske huset og hente hjem lille troll )) kos deg masse! du var nok ikke alene om å være full, og er nok derfor ikke den eneste med fylleangst idag blandt de du var sammen med igår
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. september 2007 #13 Skrevet 2. september 2007 Hehe, huff Føler med deg! Ikke drikk så mye neste gang
Gjest Skrevet 2. september 2007 #14 Skrevet 2. september 2007 ok, den responsen hjalp faktisk white lilly:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. september 2007 #15 Skrevet 2. september 2007 Tja, hvis du drekker en 4-5 øl nå, så skal du se den fylleangsten plutselig blir erstattet med en behagelig døs ;-) Hihi...
Gjest Skrevet 2. september 2007 #17 Skrevet 2. september 2007 ikke sant hehe.. alltid bedre å vite at noen andre har det like ille eller værre hehe.. fikk akkurat en nasty sms av karen og ligger her å svetter og ler om hverandre hehehehe.. ha en fin dag nå skal jeg krype lenger under teppet )
TurangaLeela Skrevet 2. september 2007 #18 Skrevet 2. september 2007 Junk food, chips, snop, masse cola:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå