Gå til innhold

passiv røyking..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan forholder dere dere til passiv røyking? jeg for min del kan ikke fordra røyk og spesielt ikke når jeg er gravid..er redd det kan skade barnet. Jeg unngår alle steder der folk røyker, på bussholdeplasser, utenfor kafeer o.l. Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke være så paranoid, da får du jo ikke noe liv og kan ikke være ute blant folk da jo. Og på bussholdeplasser, utenfor kafeer o.l. kan ikke kalles passiv røyking i den forstand, og nei det vil ikke skade fostret det lille du får i det av utspedd røyk-os :-)

Hele verden forandrer seg ikke for at du skal ha barn vettu, den fortsetter å spinne rundt den, så man kan ikke forvente at folk i det generelle omvelter sine liv og vaner for etter dine behov :-) Og løsnignen er jo ikke å sitte hjemme :-)

(Er ikke ment som ett kritisk innlegg altså, men røykedebatter blir som regel stygge)

Skrevet

Jeg har faktisk lurt på om passiv røyking kan skade barnet.......... Jobber et sted hvor det ikke har vært mulig å unngå passiv røyking, men har prøvd å oppholde meg i de rommene hvor det røykes kortes mulig tid.

Og ute........ Ikke la de stå og blåse røyk rett opp i ansiktet ditt, men ellers så er det jo frisk luft vi puster inn. Vi kan ikke unngå passiv røyking ute.........

Skrevet

Vi går jo rundt i eksos også da..I byer spesielt .Det er kansje noe man glemmer litt!I Oslo feks er det veldig ille om vinteren..Og det er mye verre ..Så tror ikke man skal engste seg for mye for passiv røyking.Men det er ikke ålreit å stå midt i en røyksky akkurat!Forhåpentligvis så respekterer folk at man har barn eller er gravid.Sånn at de ikke står oppå deg og røyker.Men man kan jo ikke bure seg inne pga røyk heller.Det er vel ikke noe liv..Alt med måte.Vi kan jo ikke forandre at folk rundt oss røyker.Jeg går heller unna hvis det blir for plagsomt.

Skrevet

Prøver å holde meg unna det! En sjelden gang er det noen som røyker der jeg er. Men 99.9% av tiden jeg har vært gravid har jeg sittet i et rom med frisk luft :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...