Gå til innhold

Er 38,0 feber hos barn på 1år?? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det er ikke feber,, de sier 38,5 + er feber, men hos mine regner jeg ikke feber før den bikker 39:-)

normalt at temperaturen svinger litt hos de smmå...

Skrevet

Ja jeg vi jo si det,vi har alltid sagt at fra 38 er det feber,men vi er jo forskjellige etter hvordan vi reagerer på den,jeg var jo nesten "død" men 38 i feber,mens søsteren min satt og lekte og koste seg med 41 i feber.

Jeg gav ikke min sønn paracet når han hadde 39 i feber fordi han var som han pleier,virket ikke som om det plaget han,så det ser jeg ann.

Skrevet

Ok.Takk for svar:) Gav han en stikk pille likevel jeg...han er så utrolig forkjølet og gråter hele tiden stakkar..:(

Skrevet

hvis det er feber, er det jammen meg bare såvidt.... normal temp er jo 37,5.... vent å se, er det feber, vil det mest sannsynlig stige til kvelden.

ikke gi febernedsettende før den er over 39, eller ved meget dårlig allmenntilstand.

Skrevet

god bedring til klompen da:-)

er sant som hun under her sier og da,,, jeg kan være halvdød med 38 i temp, mens ungene er i full vigør ved 39., så er individuelt,,,

Skrevet

Enig med deg der,når man ser at barna ikke er som de pleier er sutrete og ikke er i form når dem har feber så gir jeg paracet.

God bedring til gutten din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...