Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Føler meg helt alene i hele verden jeg!
Matja Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Nå er jo dette et forum for alenemødre... Her inne trenger du ikke å føle deg alene iallefall
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Må rette litt Aleneforeldre, men tror ikke det er så altfor mange menn blant damene her
Matja Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Er du alenepappa da? Eller bare spør du sånn generelt? For da burde vel overskriften vært; "Er det mange alenepappaer her?" ;-) Men uansett må du ikke føle deg alene. Jeg er jo her ;-) Og alle de andre!
så var vi 4 Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 jeg tror anonym over her mente at forumet er for aleneFORELDRE og ikke alenemødre som du skrev i innlegget over der igjen.
mamma til twins Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Er alenemor ja, men nå går det heldigvis mot slutten for min del etter åtte år. Er på boligjakt og planlegger barn med min nye kjæreste.
Matja Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Min lille supergutt--- Jeg ser hva du mener, og det var jo det jeg også egentlig mente, men jeg har heller ikke sett så veldig mange aleneFEDRE her, med mindre de kamuflerer seg veldig godt
Kyss katta, din tosk! Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Nei, tror ikke det. Vi har bare et aleneforeldreforum for totalt 3 stykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå