Solbollatilmamma Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Buksene er fra motherhood.com og er et par år gamle. Har bare vært brukt et par ganger, for de var litt for store til meg - vil tippe x1 tilsvarer ca str 52. Er ei sort bukse, og ei dongeribukse. Buksene ble forresten litt korte i bena til meg, enda en grunn til at de ble liggende ja, & jeg er 178 høy. Synes det er synd å kaste nesten ubrukte klær, så send meg en PM
081013 Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 har sendt deg privat melding ang buksene
081013 Skrevet 7. september 2007 #5 Skrevet 7. september 2007 venter fremdeles på svar ang de buksene jeg.......
Solbollatilmamma Skrevet 8. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2007 Trodde faktisk jeg hadde lagt ut enda et innlegg her inne, men må ha lukket nettleseren før innlegget var ferdig lagret - for innlegget mitt finnes ihvertfall ikke her. Uansett - gravde frem buksene igår, og det viste seg at de er i str 2x, ikke 1x. Kanskje ikke så rart jeg syntes de var litt vide til å være 1x da =P Store i størrelsen, då det tilsvarer mer enn de XXL som finnes i norske butikker. 2X altså... Har ikke tenkt å lukke nettleseren denne gangen, før jeg er helt sikker på at innlegget vises.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå