Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 http://www.tvnorge.no/nyheter/Programdeltakelse/4389177
~Tjukka og klompen~<3 Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 får ikke opp siden jeg..
emmapemma Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Hei MItt navn er Emma og jobber på serien "unge mødre". Vi holder enda på å lete etter søte, flinke, kjekke unge mødre (som dere alle er:) til serien. Dere kan sende en mail til [email protected] - det er vi som produserer serien for TvNorge. Takk takk
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 14. november 2007 #4 Skrevet 14. november 2007 når kommer denne serien på tv da....??? )
Verbena Skrevet 14. november 2007 #5 Skrevet 14. november 2007 Synes det er en smule suspekt at dere fremdeles leter etter folk å ha med i serien, hvor treige er dere egentlig? Er fullstendig klar over at klipping og redigering tar tid, MEN når dere fremdeles leter etter folk da er det noe galt ett sted. Jeg hadde da også forsåvidt meldt meg som frivillig til å være med... Fylt ut den grusomt lange og merkelige bakgrunnsinformasjonen... Gitt fra meg mitt HEMMELIGE telefonnummer pga at noen skulle ringe meg når de var i trondheim for å få til et møte og da se om jeg var aktuell. Noen telefon fikk jeg aldri og da begynner jeg å lure på hvor seriøse de som står bak egentlig er. Har man sagt at man skal ringe, så ringer man å værtfall sier fra at man ikke får tid e.l. Kan det kanksje ha noe med å gjøre at jeg skrev her inne at jeg har gått mediafag og kan endel om hva som er lov og hva slags rettigheter man har som deltaker i slike programmer?! Ikke vet jeg, men det er en smule suspekt!
Grorüd.. Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Jeg synes de virker veldig seriøse jeg, hatt besøk av to jenter hjemme. Sikker på at du ikke bare er litt furten fordi du ikke har blitt valgt til å bli med da? Ikke for å virke slem liksom.. Men, sånt tar tid, som du sier, og de trenger fler, synes ikke det er noe suspekt med det, akkurat?
Verbena Skrevet 15. november 2007 #7 Skrevet 15. november 2007 Ut i fra hvor lang tid det tar osv har jeg ikke noe lyst til å være med,om de trenger så mange besøk og filminger for å få det de trenger så har faktisk ikke timeplanen vår plass til å delta på noe sånt. Så har ikke noe med å gjøre at jeg er furten for ikke å bli valgt ut. Synes bare det er merkelig at de søker etter flere folk samtidig som de har sagt at de skal ringe osv uten å gjøre det til folk som faktisk har meldt seg. (ja, jeg vet av flere)
Gjest LindeOgWill Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Kanskje du ikke er ung nok? I andre program om unge mødre er det kun jenter under 20 har jeg merket meg. Synes hele greia virker litt suspekt jeg, antar det blir et fordomsfult program slik de fleste andre om unge mødre er..
Grorüd.. Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Verbana, jeg hadde meldt meg på Mente ikke å virke frekk eller noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå