babyprincess Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Noen som kan anbefale dette i sentrums området. Har bil, så kommer meg rundt :-) Bor på Røa. Og husker dere pris? Anbefales det?
doffine Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Jeg har brukt en fysioterapaut på bryn som også er utdannet akupungtør. Jeg har ikke hatt modings akupungtur, men har brukt henne til mye annet. Hu er kjempedyktig og billig. Hu tar 300 eller 400 kr for første time, da det er en lang konsultasjon også er det mellom 220 og 250 kr for timene etter.... Hun har også klart å få andre gravide. Og jeg har også brukt henne mot smertelindring. Si fra om du vil ha nr så sender jeg på pm..
babyprincess Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 å, så bra. Jeg er veldig interessert i tlf nr. Du kan maile det på [email protected]
doffine Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 jeg sendte på post til deg her på bim jeg:-)))
babyprincess Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 suuuuuuuuuupert, tusen takk:-)
doffine Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Bare koselig:-))) Du får hilse henne fra meg:-)) Hils fra mamman til doffen så skjønner hu hvem jeg er:-))
babyprincess Skrevet 2. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2007 det skal jeg gjøre vettu. Så artig:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå