silhah og emilie Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 jeg går skole nå og jobber 2,5 timer i uka..eller det er iallefall det som står i kontrakten min:p har mest sannsynlig termin i mai.. hvordan blir det da med permisjonspenger??? sist hadde jeg termin i november og fikk da føselspenger av lånekassen, men jeg får kanskje ikke det når semesteret er over eller?
Bea har snart 4 barn? Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Eg var ferdig med videregående i juni fikk jenta i aug og fikk da fødselsstipend /forsørgelsesstipendhele året etter på da eg hadde permisjon fra høgskolen. Året etterpå sa eg fra meg plassen og fikk beholdet stipende....
Bea har snart 4 barn? Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Det er forreste 6år siden eg sa fra meg plassen
Gjest Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 har du sjans å ta permisjon fra studiet? at du evt tar en eksamen i mai neste år? da vil du få fødselsstipend fra skolen i 10mnd... har en venninne som også fikk baby nå i mai og hun snakket om at hun kunne få permisjonspenger om sommeren også at hun måtte ta melde seg opp til noe fra høsten og ta permisjon fra det. Dette er jeg ikke helt sikker på men d jeg vet sikkert er at om du tar permisjon fra eks. 1 eksamen nå i mai så får du... lykke til. prøv å kontakte lånekassen du, lan ofte være greit å skrive mail --> www.lanekassen.no --> kontakt oss! for da får du ofte et bedre svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå