børdi Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 ikke engang frokosten her i huset kan foregå uten kaos.. Klokka er 10 og jeg er utslitt alt,,, -:-(
Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Off, har vært litt sånn her også de siste dagene.. Begge forkjølet og minstemann får tenner. Er _litt_ lei av sutring, masing og generelt gnål ;-/
børdi Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 blir sliten av sånt:-( mat over heeeeeeeele kjøkkenet og grining ved frokostbordet,,,håpløst,, minsten har litt feber, og eldste er bare vrang om dagen, null respekt for moren sin... sender deg en forståelsesfull klem.:-)
minst Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Dere kunne godt ha byttet med meg i dag. Her har 3 unger og mann omgangsyke, så jeg har vært våken hele natten med en 1 åring som spyr hvert 15-30 min og to til som flyr frem og tilbake på do. Vaska spy så jeg ser mannen med hjå'n snart.... *sukk*
Gjest Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Stakkars.... Kom til pådekt bord jeg. 8-åringen hadde dektpå og ordnet :-))
børdi Skrevet 2. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2007 huff minst,,,, god bedring til familien,,,,
hund&barn@fullrulle Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Uff stakkar vennen. Her er barna syke og slitne og blir litt surv men nå sover begge godt igjen. Jeg tar det med ro alt jeg kan, så kanskje hofta mi vil være med meg resten av dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå