Gjest Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Heisann! Lurte på om noen vet om butikker som selger billige og gode pysjamaser i ull? (eller annet nattøy) Til babyen, altså... Har vært å sett litt hos de store kjedene, men det er lite ull å finne generelt. Kanskje det kommer mer utover høsten?
Kahbean Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Nøstebarn har ullpysjamaser... litt dyrt men sikkert veldig fin!
Maigullet Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Kan anbefale nøstebarn sin på det sterkeste!! Våre to barn har fått hver sin i gave, og begge elsket den! Nå kommer jeg til å handle inn en mindre størrelse så babyen har når den kommer også
Gjest Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg har også brukt nøstebarn sin til mine to første. Der kan du bestille på nett og så sender de postordre. Den er litt tykk, så jeg har ikke brukt skjorte/body under, og knøttet er godt og varmt selv om det har sparket av seg. Ellers tror jeg at jeg har sett nattdrakter i Ellos eller Sparkjøp??? Fra Janus, men har ikke prøvd dem så kan ikke si noe om kvaliteten. Har ikke funnet noe i vanlig butikk i det hele tatt jeg, men så bor jeg ikke nær noen storby, heller da.
Gjest Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Janus har en lekedress i 100% ull som vi har brukt. De har jo også prins/prinsesseull som har hele dresser i 100% ull. Ellers har vi brukt lekedrakt i 70% ull også vi, nå som han er større. Men han hadde nøstebarn først. Ikke pysjen, men en annen frottedress med knepping på skulderen. Den varte i en evighet. Vi kjøpte ikke i den minste størrelsen, vi da. Førstemann ble født på tidlig høst, så de første ukene (kanskje to måneder?) sov han bare med body. Sparket jo ikke av seg dyna da. Får se hva jeg gjør med denne som blir født i mars :-)
Miamamma Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Bånsull (www.bansull.no) fører også ullpysjer, riktignok ganske like dem som Nøstebarn har, men de har av og til hatt tilbud på dem - kan være verdt en titt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå