Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 hm.. jeg er en jente i 30 årene som har møtt en gutt i 20 årene som vil ha et seksuelt forhold.. vi har begge barn, så det vil bli til at vi møtes når vi begge har barnefri. men kan slike forhold fungere? eller blir det alltid til at den ene parten får følelser og så blir det problemer og bråk? jeg må si at jeg selv ikke er ute etter et forhold nå og tror samtidig ikke at jeg og han jeg har møtt vil kunne klare å få et forhold til å fungere (mye som ligger bak oss begge fra tidligere forhold..) så noen som har erfaringer med dette som vil dele ? tenker jo at det kan være digg å få litt regelmessig sex igjen hehe..
Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Veldig vanskelig å svare på det i grunn. For noen fungerer det heilt fint. Har flere venner som har hatt slike "gode venner"- forhold. Men samtidig tenker eg på at vi ikkje velger kven vi forelsker oss i dessverre.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 takk for svar.. vet det er vanskelig.. om vanskelig for meg å ta noen valg å.. han er rimlig ivirg og sender meldinger hele dagen. uff hvordan skal dette gå.. blir så vanskelig å avvise noen når man liksom har gitt litt etter.. hm.. HI
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Så lenge dere er åpne og enige om "spillereglene" kan det bli kjempefint. Er jo bare å avbryte hvis det blir ukomfortabelt. Jeg sier bare Go for it - ta en sjangse;)
Hiv o'hoi Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 tja.. Vet ikke, for noen fungerer det, for andre ikke. Tror ikke at jeg personlig kunne ha tenkt meg et slikt "forhold" over lengre tid. men om dette er noe dere er helt enige om, så hvorfor ikke..
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 jeg har ett slikt forhold. fungerer fint, vi er blitt gode venner og respekterer hverandre. han kommer liksom ikke bare for sex, vi ser en film, går ut og spiser eller tar en øl. han utfordrer meg intellektuelt og er morsom og ukomplisert. ting hadde blitt mye mer komplisert om han skulle begynt å stille krav, forlange ting eller bry seg med hva annet jeg gjør i fritiden min. er blitt for glad i å være min egen sjef og trives alene. har hatt denne ordningen i ca ett halv år, og treffes ca 1 gang i uken, sender sjelden mld til han utover det, men noen ganger ringer han. har sagt klart i fra om at vi kan holde på denne ordningen så lenge vi begge er komfortable med det, og hvis en av oss skulle mistrives, finne en annen, føle det blir feil osv er det opp til den personen og si i fra.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 hm. jeg er fortsatt veldig usikker på dette. siden vi møttes i går har jeg vel fått 10 sms (minst) om ditt og datt og om hvor mye han liker meg og vil se meg igjen.. så føler det er litt stress, men samtidig blir jeg veldig sjarmert.. uff, får vel bare møte han igjen og se hva som skjer.. men kjenner jo at jeg gjerne vil ha sex igjen og nå da jeg først har fått meg litt etter lang tørke.. hehe.. skal ikke være lett det her! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå