Gå til innhold

Søndag er en deilig dag :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes Søndag er en kjempe deilig dag. Godt å ha fri og bare slappe av. Føler nesten det er litt høst jeg selv om vi bor på sørlandet. Blåser ute, men er litt blå himmel. Bare 15 grader.

Nå har jeg satt bolledeig og senere i dag skal vi alle på sykkeltur. Skal ha med oss varm kakao og nystekte boller, nam nam.

Håper ikke regnet kommer men da får vi heller lage piknik inne :-D

Ha en vidunderlig Søndag alle sammen her inne :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt enig med deg. Søndag er en hærlig dag. Jeg skal ta med meg tanteungen min og gå tur i skogen i dag. Her er det strålende sol men bare 15 grader. Syntes det er såå deilig nå som høsten kommer. Også skal jeg i konfirmasjon senere i dag. Er flere der som ikke vet jeg er gravid enda. Gleder meg til og fortelle det. Ha en strålende søndag;)

Skrevet

Helt enig :-) Var oppe kl 08.30 idag, og jeg hadde en slik ro i meg var helt utrolig.Våknet ikke opp sint eller med noen negative tanker om noe. Alt sinne ovenfor x-n var borte og tankene om å inkludere han litt i graviditeten igjen kom. Sendte han til og med en txt, som han ikke har svart på selvsagt, men det er helt ok :-)

For en nydelig følelse, og jeg er forelsket i livet i dag, og jeg ELSKER høsten! :-))

*sukker henført*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...