Meg og bøllegutta!! Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Min pappa pusset opp skuve senga som mamma brukte da hun var baby til lillebror da han ble født. Den ble jo så fin og han sover fortsatt godt i den. Men nå står han på knærne og det er nok ikke lenge før han klarer å dra seg opp på 2 bein tenker jeg..... Så hvor lenge hadde dere tort å bruke denne senga? Storebror på 2 1/2 sover i sprinkelseng fortsatt og er nok egentlig klar for vanlig seng, men han vil ikke høre snakk om å bytte ut senga si og hvertfall ikke til lillebror haha!!! Så da må vi kjøpe enda en sprinkelseng da ; ) Noen flere som har barna i skuveseng?
groma80 Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Vi bruker en sånn skuvseng til jenta vår. Den har hun ligget i fra hun var nyfødt, og er nå 1 år. Går kjempebra. har ikke prøvd å komme seg ut av den enda, enda hun er en klatremus. Må innrømme at det var en periode da hun lærte seg å stå at vi vurderte å kjøpe sprinkelseng, men har aldri blitt noe av. Nå tenker jeg hun ikke trenger det, er vel ikke lenge til hun lærer seg å klatre ut av sengen. Hun klatrer jo ut av vanlig seng, og inn og ut av sofa og sånn. Men alle barn er jo forskjellige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå