Gå til innhold

Er jeg rar,eller ville du gjort det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var jeg i byen sammen med en venninne,hun hadde ikke med barna sine,men jeg hadde med min datter på 3.månder.Hun kjöpte seg en six pack med öl,for hun skulle ut på kvelden,og la da dn six packen med öl under vogna mi.Jeg sa at jeg ikke hadde lyst til å ha den synlig og ba henne ta med en pose slik at hun kunne ha den i den,for da hadde man jo ikke sett hva det var,synes liksom det ser litt små teit ut med en six pack lett synlig under vogna.Så det endte med at jeg slang et teppe over den da hun ikke tok med pose.Hun mente jg var i overkant hysterisk,men jeg synes ikke sånt ser bra ut.Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok enig med venninna di:) Hadde nok ikke reagert nevneverdig på det der.

Skrevet

Syns nok kanskje du var en smule hysterisk, ville ikke brydd meg om ikke vognen var full av ølbokser da! Men men....

Skrevet

Tror ikke jeg ville tenkt tanken engang jeg, den kunne jo vært til mannen din, dere skulle ha gjester, hva som helst.. Hadde nok ikke tenkt over det hverken om den sto under min egen vogn eller hadde sett den under en annen sin vogn..

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om det, hadde heller ikke tenkt på det om jeg så andre med øl under en barnevogn..

Skrevet

ja herregud, spiller det noen rolle da????

Inn på polet med barnevogn også bryr jeg meg ikke om..,

Skrevet

Hehe,ja jeg er vel kanskje litt rar der;)men,men vi er jo alle forskjellig.Synes bare det ser litt små harry ut med en sånn six pack slengende under vogna!

Skrevet

JEG hadde tatt pose, om eg skulle legge MIN øl under venninens vogn:-)

Men mine øl (eller sider) treng eg ikkje pakke inn for å ha under MI vogn:-)

Skrevet

Skjønner hva du mener,har man vært og handlet og det er varer der og en six pack så hadde jeg ikke tenkt over det,men når det eneste som står der er en six pack så hadde jeg også følt det var litt rart men bare om det var meg ikke hvis andre hadde det,syntes det er litt fælt og gå med en liten baby i vogn som er lattstet med øl.

Får en føleslse av at folk ser på meg som "dårlig mor",nå skal hun drikke ja,så fort ungen er ute...da vi var unge drakk vi aaaaaaaaldri mår vi hadde små barn.

Men jeg er langt i fra avholds og hadde ikke reagert på andre som hadde det,men vet mange eldre spesielt kunne komentert det og da føler jeg meg sååå liten...akkurat som om at de bestemmer over mine valg?

Skrevet

der er jeg motsatt,,:-)

om noen hadde tenkt dårlig mor , eller kommentert det, skulle de fått svar på tiltale...:-)

og bryr meg ikke om hva andre tror og tenker..

For så lenge JEG VET at jeg ikke er dårlig mor, så kan andre tro hva de vil....;-9

Blitt for gammel til å gidde å bry meg om sånt, hehe....

Skrevet

Henger meg på denne, forstår ikke hvorfor man skal presse gjennom å ikke ta pose...

Skrevet

Jeg hadde overhode ikke brydd meg om det. Har hatt med vogn og unger på polet også jeg, flere ganger. Ikke spesielt ofte da siden jeg sjelden kommer meg på polet, men bryr meg ikke om at vogn og unger er med når jeg er der nei.

Skrevet

Er nok enig med venninna di.... Man skal ikke alltid bry seg om hva andre tror, mener og syns....

Skrevet

Jeg skjønner HI godt, hadde nok slengt et teppe over jeg også:)

Skrevet

Det som er rart er jo å ikke sette på en pose når vedkommende som eier vogna ber deg om å gjøre det.

Selv kunne jeg gått med ei kasse pils under vogna dersom jeg havna i en situasjon som krevde det uten å bry meg så mye. Jeg vet jo selv at jeg hverken drikker meg full foran barnet eller lar andre gjøre det for den saks skyld.

Skrevet

Hadde gjort det samme.

Under en barnevogn eller hvor som helst ellers er en sixpack med øl ultraharry.

Skrevet

er nok enig med deg jeg ja HI. er ikke noe i mot alkohol el noe sånt, men man trenger liksom ikke vise den frem til alle heller da. kunn godt hatt m seg en pose ja... kommet til å gjort det samme som deg:-)

Skrevet

Er jo ikke det at jeg bryr meg om hva andre måtte tenke og mene.Hadde det stått handleposer under vogna med mat og etc hadde det liksom ikke gjort noe,men når det kun er en six pack med öl synes jeg det ser litt teit ut,handler jo ikke om at man er dårlig mor eller sånn.For selvom man har barn hender det jo at man tar seg en öl,et glass vin eller drar på fest.Men jeg synes at det går ann å ta en pose rundt så lenge hun skulle sette det i min vogn,hadde hun hatt med sin egen vogn og lagt den der hadde jeg ikke brydd meg.Men jeg synes hun kunne respektert at jeg ikke ville hatt den ölen åpenlyst i min barnevogn.

Skrevet

Er jo ikke det at jeg bryr meg om hva andre måtte tenke og mene.Hadde det stått handleposer under vogna med mat og etc hadde det liksom ikke gjort noe,men når det kun er en six pack med öl synes jeg det ser litt teit ut,handler jo ikke om at man er dårlig mor eller sånn.For selvom man har barn hender det jo at man tar seg en öl,et glass vin eller drar på fest.Men jeg synes at det går ann å ta en pose rundt så lenge hun skulle sette det i min vogn,hadde hun hatt med sin egen vogn og lagt den der hadde jeg ikke brydd meg.Men jeg synes hun kunne respektert at jeg ikke ville hatt den ölen åpenlyst i min barnevogn.

Skrevet

Ja børdi,jeg må nok manne meg opp litt og bli tøffere der;)

Skrevet

Hadde gjort som deg, Mamman til Sofie.

Synes for övrig det er for dumt aa vandre rundt med en six-pack uten pose uansett hvem og hvor.

Skrevet

Enig med HI! Hadde ikke likt det heller og hadde nok insistert på pose og fortalt venninna mi grunnen til det:) Overhysterisk eller ei, det er da min vogn og da bestemmer jeg..he he!

Skrevet

Er enig med HI jeg også :) Hadde selv syntes det var litt harry å ha en sixpack slengende under vognen... klirrklirr over brosteinene...hihi :)

Men, som andre sier her.. hadde nok neppe reagert på det, dersom jeg hadde sett noen andre ha en sixpack under vognen.. det sier jo ingenting om dem som mor ;-)

Skrevet

hehe.. må si at jeg ikke ser problemet med øl under vogna. Har hatt det selv jeg etter en handletur. Må man være avholds for å ha barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...