Snuppa's mamma Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jenta mi er 14 mnd, og kjenner jeg begynner å få lyst på en til!! (Mannen er helt med) Noen råd for og imot?? Helst for hehe:) Er ikke mange barn her vi bor, så tenker på en fremtidig lekevenn for snuppa også) Babysjuk ja....
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Vil bare si dere er heldige som kan planelgge slikt. Vi er også babysjuk, men må ut med over 20 000 til 1 søskenforsøk. Det er 1 forsøk, en mulighet...........og slett ikke sikkert det blir. Mest sannsynlig blir det ikke!! Så heldig er du som kan nyte god sex,og i tilegg få baby.
Muffinsmamma Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Har en på 15 mnd, og begynner også å få lyst på en til. Tror vi venter til jul, men da har vi planlagt å komme igang.. jeg kjenner daglig på de negative sidene, man er sliten, kanskje ikke får sove på nettene, osv osv. Men jeg vil så gjerne gi sønnen min et søsken, og jeg tror vi ville føle oss mer komplett som familie med en til. Lykke til!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jenta mi er 1 år og vi planlegger en liten en til:) Det er sikkert negative sider med to tette som lite søvn osv, men vi tenker at det passer godt nå likevel. Nå er vi vant med lite søvn og er i "babymodus" om du skjønner hva jeg mener? Er jo klar over at andregangs graviditet ikke vil være så "lett" som førstegang siden man har en liten prins/prinsesse å ta vare på i tillegg. Andre argumenter for to tette er vel det økonomiske aspektet, man har jo vogn, stelleplass, bilsete i tillegg til klær om man får samme kjønn gang nummer to:) Hvis man får annet kjønn denne gangen er man så heldig å få shoppe masse nytt!! Lykke til i allefall:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Heisann, vi har ei jente på 21 mnd nå, og venter en liten til rundt to-årsdagen hennes. Var ikke helt planlagt for vår del, men vil bare si at for min del har jeg funnet en del positivt med å ha de så tett. Vogn og utstyr er jo en ting, men vi kommer til å bo litt ensomt til når de blir litt større, og da er det jo bra å ikke være alene! For min del har dette svangerskapet så langt vært like "lett" som det forrige. Dvs, jeg var lite plaget av kvalme med første og ikke mer med dette, men skikkelig trøtt og sulten i starten. Det er viktig at pappaen også er innstilt på en til! Merker at vesla begynte å få ganske mye temperament rundt 18mnd alder, så vi har våre diskusjoner men det er spennende også, hvordan hun utvikler seg.... Regner med at det blir litt tøft i begynnelsen, når hun ikke får vår udelte oppmerksomhet lenger. Men vet du hva jeg har hørt? -Når man får søsken så tidlig tar det ikke mange månedene før de store ikke lenger kan huske at de har vært enebarn! De er somregel snille med babyen (men uvørne) selv om de kan bli litt sjalu overfor foreldrene. Lykke til!
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Jenta mi er også 14 mnd og jeg vil ha en til!! Men av praktiske grunner må jeg vente med den tanken til neste sommer.. :/ (jobb og div. andre ting) *sukk*
OsloMor Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Har 1.5 år mellom mine, yngste er 1 år. Synes der er helt knall jeg, mye jobb første året (kan glemme mye annet), men man vokser med oppgaven og det er jo det morsomste i verden da!
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Vi venter nr to om tre mnd, snuppa vil da være nesten 20mnd. Jeg kan bare se fordeler med å få tett jeg altså... Kanskje litt naiv men.. Hadde selv laaang avstand mellom meg og min bror, og det var ikke så moro i oppveksten. Vil at mine unger skal kunne leke sammen og like det samme av aktiviteter omtrent på samme tid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå