Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Er det noen som har erfaring med p-pillen Diane? Går på den pga noe kviser, men hva når jeg ønsker å få barn og skal slutte med dem? Finnes det noe annet man kan ta, så ikke kvisene kommer tilbake...? Kanskje ikke helt rette forumet, men det handler jo om å slutte på pilla...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 jeg fikk mindre kviser av både trionetta og yasmin. Men var ikke så veldig plaget fra før da. Du kan jo slutte og se hvordan det går, om kvisene kommer tilbake.. Huden forandrer seg jo også med årene, man får ofte færre kviser jo eldre man blir. Hvor gammel er du? Jeg fikk mindre kviser da jeg nærmet meg 25. Vil også bare si at mitt inntrykk er at det ikke er bra å gå på pillen i mange år. Kanskje noen er uenig med meg. Men jeg er glad jeg sluttet. Vet om et par tilfeller av blodpropp i nær omgangskrets, dette hører jo selvsagt til sjeldenhetene, men det gjorde inntrykk på meg så jeg sluttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå