Gå til innhold

Noen med Bugaboo vogn?

Marimekko ♥2 gutter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte det for en uke siden, men jeg synes den knirker og "piper" litt i fjæringene... Har ikke smurt den enda, men må man virkelig gjøre det så tidlig?

Synes også den "drar" veldig til sidene når man triller den på asfalt som ikke er helt rett, er det vanlig?

Og, hvordan er den å trille med vinterhjulene? Bedre enn med de små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt min i ca en mnd nå - og har ikke merket noe til noe knirking og piping fra hjulene, nei...ikke smurt de heller...

Den drar litt her også, men det tror jeg nok bare er fordi den er såpass lett og fordi hjulene er svingbare. Hadde vognen hatt faste hjul eller veid 10 kg mer hadde den nok ikke dradd sånn. Var litt uvant i begynnelsen, men nå tenker jeg ikke noe over det. Syns den er supergod å trille, jeg:o)

Aner ikke hvordan den er med vinterhjulene - for de har jeg ikke..;o) Syns jeg kommer meg godt frem med de små overalt, jeg - har gått endel på grusveier med vognen - og det har ikke vært noe problem i allefall:o)

Skrevet

Du skal smøre vognen med silikon før bruk for å unngå knirkingen. Det står i den vedlikeholdsbrosjyren, der vises også hvor du skal smøre.

Den heller litt når veien heller, det er pga svingbare hjul .Har prøvd med vinterhjul i butikk og da blir den som en vanlig 4 hjuling å trille, bare en del lettere i vekt.

Skrevet

Det med vinglingen sier de skal være en vanesak pga de snurrbare hjulene.

Og den skal smøres før bruk ifølge vedlikeholdsmanualen som følger med.

Har ikke begynt å bruke vår enda, går og venter på babyen som skal oppi :D 2 dager til termin i dag!

Skrevet

Oj...kanskje jeg bør smøre mine også da...;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...