Gå til innhold

Da var mensen kommt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da triller jeg over i 8pp. Får håpe jeg vartfall har en ny spir ei magen til jul så slipper jeg å tenke på at da skulle jeg egentlig hatt nr.2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei!!!! Det var ikke noen god nyhet å vokne opp til :(

MEN, toget har jo ikke gått!!

Fortsett prøving med godt mot!!

Vi skal klare det! :-)

(selv har jeg ikke startet enda. Ikke så lett når typen er borte til oktober!) ;o)

Meb skal nok komme oss over til 1 tri snart!!!

Tvi-tvi!!

Skrevet

Hei Tryne!

Kjiipern ... ønsker deg lykke til i 8 pp!

Søndagsklem fra DollyD

Skrevet

Takk skal der eha. Litt dårlig start på dagen da jeg alltid får så vondt når jeg får mensen. mannen min måtte ut å kjøre for å få tak tabletter, nå har jeg vertfall kommt meg ut av senga

Skrevet

Hei tryne!! vi er i samme båt - her beg spottinga i går, nå håper jeg bare mensen kommer raskt, kjipt å bli gående å vente på DET! ser det var en UTROLIG ufin anonym som svarte deg kjipt på 1 tri, helt sprøtt synes jeg at noen kan tenke slik. når jeg hørte til der var jeg forferdelig takknemmelig for det, og svarte veldig gjerne på alle spørsmål jeg kunne svare på. da fikk jeg roa egen bekymring litt i ny og ne også - kunne bidra med noe til andre :) håper det går bra med deg i dag - her jobbes det for livet med å holde følelsene i sjakk, orker ikke å ramle nedover nå og tror det skal gå. Varme klemmer til deg!

Skrevet

da er vi to idag med samme besøk, jaja da ligger vi likt i løypa her.

Får håpe denne pp gir bedre lykke ;O)

Skrevet

Kjekkt å høre fra deg. Joda, disse anonyme er ikke alltid like greie, det har vert slike hele tiden mens jeg haar vert d\her (siden 2004), altid noen som må lage dårlig stemmning.

Jeghåper vi begge får hoppe over på 1.trimester snart, hadde vert utrolig kjekkt. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...