Gå til innhold

Hva tar dere av kosttilskudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen alle sammen:0)

Jeg har i noen uker nå brukt tran daglig og lurer på om jeg burde ta noen vitaminer utenom eller bare fortsette med dette?

Er veldig nygjerrig på hva dere tar av kosttilskudd og hva dere vil anbefale.

Jeg er forresten 22+1 uker på vei i dag.

Håper dere får en strålende dag:0)

Klem:0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar tran hver dag, men det har jeg alltid gjort. I tillegg tok jeg folattilskud frem til ca. uke 18. Om du ellers har et noenlunde variert kosthold tror jeg ikke det er nødvendig med ytterligere tilskud.

Skrevet

tar ingenting, verken jern eller tran..orker ikke tran brekker meg og da ser jeg ikke vitsen

Skrevet

Uke 22 med gutt...

Noen tips....:0)

Jeg gjorde også dette og slet spesielt med all den gulpingen etterpå men nå tar jeg det på kvelden og da fungerer det mye bedre.Når jeg tar tranen svelger jeg den ned med juice slik at jeg unngår den fæle smaken.

Det finnes jo også trantabletter som man kan ta og for å unngå gulpingen etterpå vil jeg absolutt anbefale å ta det på kvelden.

Klem:0)

Skrevet

Jeg tar " Alt i ett for gravide og ammende"

Omega-3, Vitamin/Mineral og Kalsium.

Tok også Folat frem til uke 12.

Er 16+3 i dag :-D

Skrevet

Fikk beskjed av jordmor å ta omega 3 og multivitamin så har begynt med det nå....er i uke 18...venter tvillinger.

Skrevet

Ta møllers dobbel etter anb fra jordmor.

Skrevet

Tar tran (møllers dobbel).

Kan også anbefale å ta trankapsler mens du spiser middag, så får ikke jeg sure oppsøt fra den iallefall :)

Skrevet

Hei.

Jeg tar sanasol å multivitamin sammen med min datter på 1 år. Jeg kaster opp å får sureoppstøt fra tran, så det var det jordmor anbefalte meg i første svangerskap ;)

Skrevet

Jeg tar sånn alt i ett for gravide :P Det er en sånn liten pose med omega3, vitaminer og kalsium, så tar jeg en omega3 kapsel i tillegg :P

Skrevet

Jeg tar trankapsler (så slipper jeg smaken) og multivitamin uten A og D-vitamin. Har tidligere tatt multivitamin med A og D, og da tatt omega3 i tillegg

Omega 3 under svangerskapet gir smarte barn:)

Skrevet

jeg tar møllers dobbel... takler ikke tran, så det er fint med kapsler man kan svelge!

Skrevet

Jeg tar Omega-3 (Eskimo-3) som jeg ble anbefalt på helsekosten. Tok multivitamin de 3 første månedene. Skal høre på neste kontroll om jeg bør ta det igjen.

Drikker lite melk, så lurer på om jeg bør ta kalsimtabletter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...