Gå til innhold

HOLY SHIT!!!!! Blir det tidlig julegave i år???!!!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM igår lørdag, men tok ingen test på morgenen. Tok en test fredag morgen, og den var kritthvit, så jeg tenkte at det samme kom nok til å skje på lørdagen.

Men utpå ettermiddagen når TR ennå ikke var kommet, mistet jeg følelsen av at den ville dukke opp. Så jeg tok en test. Etter et par-3 min viste den en svaaaaak strek, men jeg tenkte testen var ødelagt. Tok en ny et par timer senere, og den ble akkurat lik.

Så har jeg altså tatt to idagmorges, og begge er svake. Dvs 4 biliigstripser med svake streker. Skal ta ny imorratidlig...klarer ikke tro at jeg KAN være gravid....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strek er en strekk, gratulerer:D Så kjekkt med tidlig julegave

Skrevet

Jeg tenker også at en strek er en strek...men kan bare ikke tro det! Den siste testen jeg tok (tok nr fem ja...) virket svakere enn de 4 første...Men får se imorra da!

Var ikke helt forventa dette, men om jeg er gravid så er jeg selvsagt VELDIG lykkelig=)

Gjest mamma'n til go'gutten
Skrevet

At den siste var svakere igjen kan enten ha med at det ikk evar så mye hormoner i urinen enten pga mye drikke eller ikke så lenge siden du tissa sist. Eller det kan også være forskjell på testene som er i samme pakke og merke. Det er forskjell på hver enkelt test hvor følsomme de er. Tror vi kan gratulere jeg!:))

Skrevet

Hm...tenkte ikke på det at det kan være forskjell. Takk for at du sa det, ble litt glad nå =)

Tør ikke håpe helt ennå...men er jo stor fare for at jeg er gravid:)

Skrevet

GRATULERER DU ER NOK GRAVID JA:)

kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:)

klem

Skrevet

Du er nok gravid :) det samme skjedde med meg. Tok også billige tester, og de alle sammen svake, tørte ikke å tro på at det kanskje stemte. Så jeg kjøpte en Clear blue test, og den ga meg resultatet innen et minutt og det var en klar og tydelig strek. Vil nok si at du er gravid ja :) GRATULERER!!

Skrevet

Takk takk alle sammen =) Kan ennå ikke tro at jeg er eller kan være gravid!

Lionlady: sier du det? Det var jo betryggende å vite! Skal ta en clear blue test imorra, har hatt den liggende, men turte ikke ta den idag...Så regner med at jeg får et sikrere svar imorra! Gleder meg! Får vel ikke sove inatt heller, hehe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...