Gå til innhold

liten kul i bakhodet... der nakken starter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

beveger seg når jeg tar på den..

fett kul?

ble plutselig redd det var farlg.....

han har hatt det siden han var helt liten og jeg har ikke tenkt på det før nå----

¨å er den mer tydelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som samme som gutten min (han er 3 år). Vi var til legen for å undersøke den og han sa at det var bare en fettkul. Vi måtte inn igjen å sjekke den 3 mnd senere får å se om den hadde vokst i det hele tatt. Alt er bra og han sa at det kan godt hende den bare kommer til å holde seg der. Det viktigste er å pass på at den ikke vekser over tid. Men husk at det mer du rører for å kjenne på den så kan den hovne så ikke sitt å gni på den og bli beskymret hvis den er større en time etterpå. Du må se det an over flere måneder.

Det var greit å vær til legen slik at jeg kunne vit at det ikke var farlig pluss at nå har han skrevet det slik at det blir husket i fremtiden til å sjekke opp. Ordne time til legen i neste uken eller to slik at du kan slepp å beskymre deg. Når gutten blir eldre kan han selv passe på å sjekke str. noen ganger i blant. Det kan hende det trengs operasjon når de blir ungdom/voksen for å fjerne den men det er vanskelig å si nå allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...