MaritSol Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Og folk rundt meg hoder på å gå av skaftet.. Det ringes fra klokka ni om morgenen, og hele dagen i gjennom - jeg får sikkert over 10 sms med "hvordan går det, er han kommet ut?" osv..osv.. Og jeg vet det er godt ment, men jeg blir bare UTROLIG lei av det. Slik har det holdt på i snart to uker - og jeg fatter ikke at de stresser så sinnsykt. Det eneste de oppnår med det, er at jeg føler meg litt unormal. Ja, ja. Et lite hjertesukk fra en våken siden klokka fire med sure oppstøt..
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Vet akkurat hvordan du har det! Jeg er 12 dager på overtid i dag og folk er nå begynt å skrive meldinger for å spørre om jeg har glemt de, for ungen MÅ jo ha kommet ut nå.. :/
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Jeg hører deg! Er 9 dager, og det er slitsomt å svare på alle "Nå, skjønner jeg ingenting, hvorfor er han ikke ute nå, da?"-tekstene. Er helt på bristepunktet, og ligger også våken med sure oppstøt hele natten. Snart må de vel komme ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå