Gå til innhold

Sinnsyke magesmerter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet for en halvtime siden av noen helt forferdelige smerter i magen og ryggen. det er det vondeste jeg noensinne har opplevd tror jeg... Klarte ikke bevege meg en millimeter fordi det gjorde så skamvondt... Svettet som en gris og bannet, steikte og kjeftet på sambo stakkar... KJentes ut som om jeg fikk krampe i samtlige muskler i magen og ryggen, og det gjorde skamvondt inni livmoren på en måte... Tenkte jo morkakeløsning først jeg da, men etter ca 10 minutter gikk det over og jeg klarte å komme meg opp. Nå sitter jeg her og har litt vondt og masse kynnere, så forstår ikke hva dette kan være. Men tror kanskje jeg skal ta en telefon til føden for å være på den sikre siden... Noen som vet hva dette kan være? har en mistanke om at det kan være sterke luftsmerter, det kan jo gjøre ganske vondt til tider... Men syns det var rart at det skulle være så jævlig vondt... fikk ikke puste engang jo! er ikke rier ihvertfall... satt liksom i hele magen og ryggen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da Sauen!! :(

Detta hørtes ikke godt ut!! :(

Det kan jo være både luftsmerter og eller en skikkelig krafig kynner du har fått da!! :S

Men hvis du er urolig så kan det være lurt å ringe føden for å høre hva de mener det er for no!

Håper virkelig at det kanskje er noe modning på gang da!! ;)

Kanskje du får se Anniken snart!! :D Tror egentlig at du føder mellom idten og slutten av neste uke jeg da! ;) hehe....

Skrevet

Kor det går med deg sauen??????????????

Skrevet

Heihei og takk for svar =)

Snakket med føden og de sa så lenge jeg ikke fikk mer vondt, kjente liv og ikke begynte å blø så var det nok ikke noe farlig. var flere ting det kunne være. kunne være krampe i de båndene som holder livmoren, eller luftsmerter... sovnet etterpå og sov godt frem til 12, har ikke noe smerter nå...

så du tror jeg føder til uka altså? hehe den er jeg med på=) skal på ultralyd på mandag så det blir spennende=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...