Gå til innhold

Er det noen her i det hele tatt som....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er det ikke, ihvertfall ikke i dag!

Men så er vel ikke han så veldig fornøyd med meg heller da:/

Skrevet

Heksa...

Regner med at det var mitt innlegg som fikk deg til å skrive dette innlegget. Jeg var ikke fornøyd over at han ringte i natt men er vel stort sett glad for det jeg har!

Skrevet

De kan være utrolig irriterende til tider....de syntes sikkert det samme om oss hihi. Men ja, jeg er veldig fornøyd med min elskling;)

Skrevet

Nå er jeg litt irritert på han. Nå ligger han i senga å snorker og sover, mens jeg sitter her med kraftig hodepine!!! Huff.....får legge meg ned når lillemann legger seg igjen...sikkert om en time, og den timen kommer til å bli laaaaang, veldig laaaaaang=(

Ellers er jeg kjempe fornøyd!!!=)

Skrevet

Jepp, jevnt over er jeg godt fornøyd. Men klart, det er jo litt smårusk som jeg irriterer meg over da, men må nok bare fortsette "oppdragelsen" så går det selv til etterhvert. Han har nemlig blitt fryktelig bortskjemt nå som jeg har vært hjemme i over 2,5 år. Men nå er jeg også i jobb igjen, så da blir det "andre boller" her hjemme. ;o)

Skrevet

Jeg er!!!!

For meg og lillegutt er han verdens beste :o))

Skrevet

ja i perioder... hehe....

neida.. Er vel mer sånn at jeg er fornøyd med han hele tida stort sett. Men så er det ting innimellom jeg ikke er så fornøyd med.. Han har det nok helt sikkert sånn med meg også..

Skrevet

Veldig fornøyd :D

Stort sett i hvertfall :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...