Gjest Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Jeg er det ikke, ihvertfall ikke i dag! Men så er vel ikke han så veldig fornøyd med meg heller da:/
Dronningen! Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Heksa... Regner med at det var mitt innlegg som fikk deg til å skrive dette innlegget. Jeg var ikke fornøyd over at han ringte i natt men er vel stort sett glad for det jeg har!
Nicita73 Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 De kan være utrolig irriterende til tider....de syntes sikkert det samme om oss hihi. Men ja, jeg er veldig fornøyd med min elskling;)
6Ymamma Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Nå er jeg litt irritert på han. Nå ligger han i senga å snorker og sover, mens jeg sitter her med kraftig hodepine!!! Huff.....får legge meg ned når lillemann legger seg igjen...sikkert om en time, og den timen kommer til å bli laaaaang, veldig laaaaaang=( Ellers er jeg kjempe fornøyd!!!=)
Mille** Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Jepp, jevnt over er jeg godt fornøyd. Men klart, det er jo litt smårusk som jeg irriterer meg over da, men må nok bare fortsette "oppdragelsen" så går det selv til etterhvert. Han har nemlig blitt fryktelig bortskjemt nå som jeg har vært hjemme i over 2,5 år. Men nå er jeg også i jobb igjen, så da blir det "andre boller" her hjemme. ;o)
Alba44 Skrevet 2. september 2007 #10 Skrevet 2. september 2007 Jeg er!!!! For meg og lillegutt er han verdens beste ))
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. september 2007 #11 Skrevet 2. september 2007 ja i perioder... hehe.... neida.. Er vel mer sånn at jeg er fornøyd med han hele tida stort sett. Men så er det ting innimellom jeg ikke er så fornøyd med.. Han har det nok helt sikkert sånn med meg også..
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 2. september 2007 #12 Skrevet 2. september 2007 Veldig fornøyd Stort sett i hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå