gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Og jeg er skikkelig glad for å være her inne på 2. trimester:) Deilig å senke skuldrene litt!! Nå begynner jeg å glede meg litt til tiden som kommer også.. Det blir fint å dele spørsmål, råd og erfaringer med dere her inne! klemm!
Gjest Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Hallo på deg! Velkommen til oss, da! Vi har det topp her inne, håper du vil trives...
dolly29 Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Velkommen så masse. Selv kom jeg inn igår. Og det var godt:)
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Velkommen :-D Deilig å enedlig slappe av litt, tiden går også mye fortere her inne synes jeg. Følte det var i går jeg kom inn og er allerede i uke 17. Babyen sparker hver dag nå og det er betryggende å kjenne. Ha en fin dag, klem fra meg
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 Åhh:) Takk! Godt å høre at tiden går fort- hittil har den sneglet seg av gårde..) Gleder meg til å kjenne spark altså!! Ha en fin dag alle dere også!! klemm
twoboys & a girl Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Hei, og velkommen:o) Synes ikke akkurat at tiden har gått så utrulig fort her inne. Føles ut som jeg har vært her i en evighet. Men men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:o) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå