lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 sorry maset,mn d ble litt intenst her, har ikke vært borti dette før..har hatt vanlig kynnere stort sett gjennom hele svangerskapet..bør jeg kontakte noen,eller er dette også normalt? =)
Mosseline Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Jeg hadde ringt JM for å høre. Er ikke sikkert det har noe å si, men kan jo være greit å bli beroliget og snakke med fagfolk. Jeg hadde det nesten slik en hel dag. Var liksom ingen begynnelse eller slutt. Jeg ringte JM til slutt og ble sendt på UL for å se om noe var på gang. Det var det heldigvis ikke. Lykke til!!
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2007 takk for d. er veldig trøtt nå,og vurderer sterkt å bare prøve å sove..se d ann..er ikke direkte vondt,men ubehagelig så d rekker..kanskje om jeg klarer å slappe helt av..om ikke får jeg kanskje ringe føden,fikk nylig nr.av jordmor her. føden ligger to-tre timers kjøretur unna,men der er en jordmor også alltid på vakt,så går jo ann å ta en tlf sikkert..
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 i en time?? d er ikke noe.. jeg hadde i 8-9 timer da jeg var i uke 30-31.. ringte til føden og fikk beskjed om å komme. men ble sendt tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå