Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Er vel kanskje ikke riktig forum dette,men trenger sååå hjelp og lurer på om noen har lignende erfaring. Fødte i seteleie for en uke siden,har ikke hatt problemer med stingene eller noe etterpå... inntil for et par dager siden. Da kjente jeg at jeg var hhoven og det var ømt. Etter en dusj i kveld fant jeg frem et speil å tok en titt nedi der og holdt på å få sjokk.Det ser ut til at alt er sprukket opp igjen nedi her og at det er grodd i ytterkantene hele veien der det er klippt. Ser ikke ut der nede:( Noen andre med samme erfaring som kan fortelle meg hva sykehuset eventuelt vil gjøre med det,og hvordan det vil bli etterpå?? Skal ringe føden i morgen. Sitter her å er rimelig fortvilet og samboern vet ikke hva godt han kan gjøre for meg... Har helt skrekken for å være helt ødelagt der nede, da jeg merket stor forandring etter min første fødsel også, noe jeg har slitt veldig med , med tanke på sexlivet:(
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Jada, bare VENT til det eventuelt går infeksjon i det. Ikke finn på å ringe føden I DAG, for du kan jo få beskjed om å komme nedover omgående. Og det har du jo ikke tid til, siden du sitter på nettet og venter på at vi synske skal fortelle deg hva du skal gjøre
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 hehe.. litt av en ironituppe du.. men, jeg også ville vel ringt føden i dag:)
SuperGlad Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 et par av mine sting gikk opp sist, å søkte råd her inne.... Alle sa at det sikkert ble bedre etter hevelsen gikk ned, men nei! ser enda helt for jævelig ut der nede, men av råd fra jm og legen min så venter jeg til etter jeg har født de barna jeg skal ha. Har termin nå om 24 dager å revner jeg på samme sted denne gangen så fikser de det vel der og da.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Høres ut som meg det, bortsett fra at jeg hadde vondt hele tiden fra jeg fødte. Prøvde å si ifra på barsel, men ingen ville høre på meg. De hadde sydd meg feil, og det var vond t(sex var umulig) og så helt FEIL ut for å si det mildt! 9 mnd etter fødselen ble jeg operert under narkose for å fikse på det, ble bedre enn det var men blir ikke som jeg var før.. Men jeg ble gravid igjen noen mnd etter inngrepet og da gikk det fint å føde og de klarte å sy ordentlig!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Har du kontaktet føden i dag? Må ikke vente!
Expat Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Infeksjon i barselsperioden (aka barselsfeber) er festlig, ring legen!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 hei alle sammen og takk for svar. Har vært i kontakt med føden, men fikk beskjed om at jeg måtte vente til mandag pga at det kun var en lege på vakt, søndag ettermiddag osv. grrr! Men så skal de få en tlf rimelig tidlig i morgen ,for dette godtar jeg bare ikke. De kan jo ikke ha sydd skikkelig.. Nei,dette får de jaggu ordne opp i og det litt kvast. Men men, takk igjen for alle svarene jeg har fått. setter pris på det:)
Northernlights Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Ville de ikke se paa det engang? Hmm,de tar sjanser. Haaper de behandler deg fint. Det der kan de fikse. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå