Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Er vel kanskje ikke riktig forum dette,men trenger sååå hjelp og lurer på om noen har lignende erfaring. Fødte i seteleie for en uke siden,har ikke hatt problemer med stingene eller noe etterpå... inntil for et par dager siden. Da kjente jeg at jeg var hhoven og det var ømt. Etter en dusj i kveld fant jeg frem et speil å tok en titt nedi der og holdt på å få sjokk.Det ser ut til at alt er sprukket opp igjen nedi her og at det er grodd i ytterkantene hele veien der det er klippt. Ser ikke ut der nede:( Noen andre med samme erfaring som kan fortelle meg hva sykehuset eventuelt vil gjøre med det,og hvordan det vil bli etterpå?? Skal ringe føden i morgen. Sitter her å er rimelig fortvilet og samboern vet ikke hva godt han kan gjøre for meg... Har helt skrekken for å være helt ødelagt der nede, da jeg merket stor forandring etter min første fødsel også, noe jeg har slitt veldig med , med tanke på sexlivet:(
Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 JEg synes du skal ringe nå. Jo fortere jo bedre sjans til å bli tilnærmet som før. Om det virkelig har sprukket så trenger du hjelp. Evt legevakta om de ikke tar deg imot. Nå kan det hende at det bra ser jævlig ut men er sånn som det skal. Akkurat nå har du nettopp født og alt, både fysisk og kanskje psykisk, er litt kaos.
Gjest Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Entra før jeg var ferdig:) Skulle bare ønske deg lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #4 Skrevet 1. september 2007 Det er garantert sprukket,sitter igjen ett sting,men resten er bare et stort hull, skal ta den tlf. tusen takk for svar:)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Jeg må bare si at jeg sprakk ganske mye og ble klippet. Så i speilet etter 1 uke, og da så det ut som at alt hadde sprukket opp igjen, så helt grusomt ut og jeg va jo selvfølgelig livredd! Men 4 dager etter fødselen så en jordmor på meg, og da sa hun at det så fint ut, så jeg trøstet meg med det. Men så ventet jeg noen uker til før jeg så i speilet, og da så det helt fint ut. Var sikkert bare veldig hoven og slikt når det bare var en uke siden fødselen. Men for all del - ring føden hvis du er i tvil - lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå