Gå til innhold

Jeg blir GAL snart!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har en skikkelig hikke-bebis??? Er helt utslitt av all denne hikkingen!!! Haha.. Kanskje hun holder på sånn for at jeg skal lære meg å bli tålmodig? Kanskje jeg har en liten rakker i magen?!? Hihi..

Ikke nok med at hun hikker, men hun finner ikke plassen sin i magen, akkurat nå ligger hun på tvers, i går med rumpa ned!

Snakk om å kjenne liv! Ser ut som om jeg har den alienen i magen!!! :) Flere som har det som meg?

Får kanskje PRØVE å sove nå... Blæ.. NOT!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, jeg har en hikke baby jeg oxo :P

det er ikke bare bare nei :P

jeg kjenner at den hikker fra under rompa til over brystene på det verste! Da kan jeg ikke annet enn å ligge å flire, for det er jo helt komisk.

Hode er festet, så h*n ligger slik som den skal gjøre (heldigvis).

slitsomt er det når man skal sove, og det er som regel da min finner på at den skal ha ett hikkeanfall, eller så våkner jeg av det midt på natten eller tidlig på morgenen.

Skrevet

Hehe samme her, ikke poeng å prøve å sove. Og når han ligger på tvers føler jeg at magen holder på å forstrekke seg, hvis det er noe som heter det! Er en kul på høyre side som jeg ikke helt klarer å identifisere, kan være hodet kanskje...

Skrevet

Hodet til jenta mi ligger rett under navlen min... Haha.. Hardt og stort! Derfor ser det så ekkelt ut når hun beveger på seg... :)

Skrevet

vel min lille gutt hikker flere ganger for dagen.. antar det er normalt. men har blitt mer og mer i det siste. Kjente ikke hikkingen før i uke 32.

NÅ er jeg snart i uke 37 og det ser litt rart ut når han hikker:) hehe....

Skrevet

Hihi.. Er i uke 32 nå jeg... :) Har kjent hikk de siste tre ukene! Sambo trodde noe var galt siden magen hoppet sånn kontinuerlig frem og tilbake... Haha.. Nei, ikke galt, bare plagsomt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...