Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Sønnen vår på 2 mnd ligger 1 meter unna og skriker.. Og det er ingen reaksjon på at far vil våkne..
Gjest Skrevet 1. september 2007 #2 Skrevet 1. september 2007 Vel, siden du først er våken og ikke gjør noe av stor viktighet, kan vel du ta ungen..
Anonym bruker Skrevet 1. september 2007 #3 Skrevet 1. september 2007 Dette skjedde tidligere i kveld. Så alt er rolig nå, sambo er ganske så tverr med å våkne villig. Har til og med invistert i en sprayflaske, så reagerer ikke han etter å ha prøvd å vekke han 4-5 ganger, får han en dusj midt i fleisen;o)
Piri Skrevet 1. september 2007 #5 Skrevet 1. september 2007 Var på et foredrag om fit-line en gang. Gubben der sa at småbarnsmødre aldri nådde den dypeste fasen av søvn. Vi lå en plass i mellomsjiktet og lyttet. Man kunne kjøre traktor gjennom huset uten at dama våkna. Men hvis det var et lite pip fra barnesenga, så sto hun i giv akt. (Vi brukte visstnok mye energi på den der lyttinga.) Iallefall så hadde ikke menn den evnen. Enten sover de, eller så er de våkne. De våkner ikke av barnegråt fordi de ikke gir blaffen, men fordi de så fort faller i den dypeste fasen av søvnen at ingenting trenger inn. (Nå forteller jeg bare hva han sa, men som småbarns og tenåringsmor velger jeg å trekke hele teorien i tvil. Jeg er overbevist om at han ligger der og tenker: "e gir faen! Eldstejenta e'kje mi! Vesla e'kje mitt ansvar før klukka barnetv i mørgo.")
♥Prinzessin♥ Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Nå er det visstnok bevist at menn som er eneforsørgere kan reagere omtrent på samme måte som mor. Så noe av grunnen til at mange familiefedre er så avslappede, skyldes nok at de vet at mor er i nærheten og tar barnet.
-Hengebuksvinet- Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Hos oss har det nemlig vært omvendt, etter at mannen min tok forrige permisjon. Eller det vil si at når begge er her, er det han som våkner. Er jeg derimot alene, så tror jeg at jeg våkner litt lettere. Så det er nok ikke biologisk, bare tilvent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå