Sunniva78 har to små Skrevet 1. september 2007 #1 Skrevet 1. september 2007 Gleder meg til jeg får den i posten!! Synes den er så tøff.... http://www.mammashop.se/product.asp?product=2824⊂=56&page=1
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 den var kul..men desverre bare str. L og XL igjen da..;(
Sunniva78 har to små Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 ja, men det stod at de var små i størrelsene, og jeg bruker M/L til vanlig. Så jeg tok sjansen. De krymper vel litt også...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 tror de har neon sånne inne på www.barnetrend.no også
Sunniva78 har to små Skrevet 2. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2007 Ja de finnes der også! Er så mye stilig inne på den siden... Gleder meg til å virkelig begynne shoppingen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå